sERPa BEVEZETÉSE

sERPa rendszer bevezetésének folyamata


Első lépés: Kapcsolatfelvétel

  • Felvesszük önnel a kapcsolatot, telefonon vagy interneten keresztül. Díjmentes konzultációval, programbemutatóval állunk rendelkezésére a SOLUTION DEVELOPMENT HUNGARY KFT székhelyén, illetve az önök irodájában.

Második lépés: Ajánlat

  • Beszélgetésünk során felmérjük az önök igényeit és ennek megfelelően testre szabott, részletes ajánlatot adunk a szoftverre, igény esetén számítógépei üzemeltetésére, korszerűsítésére.

Harmadik lépés: Szerződéskötés

  • Írásba foglalt kondíciókkal és határidőkkel megállapodást kötünk.

Negyedik lépés: Üzembe helyezés, bevezetés

  • A bevezetési szerződésben foglaltak szerint az önök személyes tanácsadója végzi az induláskor szükséges feladatokat (rendszerfelmérés, telepítés, paraméterezés, lista- és bizonylatszerkesztés, ügyviteli tanácsadás, felhasználók betanítása, éles indulási támogatás).

Ötödik lépés: Rendelkezésre állás

  • Folyamatosan kapcsolatban maradunk önnel. Elsőrangúan képzett, személyes tanácsadója telefonon munkaidőben az ön rendelkezésre áll kérdéseinek megválaszolására és az ön által nem megoldható teendők elvégzésére.